כיצד משתמשים בשירות?
על מנת להשתמש בשירות פקס למייל, עליך להירשם לשירות באמצעות נציג שירות ולהגדיר את כתובת האימייל אליה יועברו הפקסים.
מספר הפקס פעיל מיד בתום ההרשמה, ומעתה כל פקס שיישלח למספר הפקס שלך יועבר מיידית לתיבת האימייל שלך.
נרשמתי לשירות, מה מספר הפקס שלי?
מספר הפקס שלך הוא מספר הסלקום שלך בתוספת הקידומת 153 וללא הסיפרה 0.
למשל, למנוי שמספרו
052-1234567 יהיה מספר הפקס
153-52-1234567.
האם נדרשות תוכנות מיוחדות לתמיכה בשירות?
אין צורך בהתקנה מיוחדת או הורדה כלשהי כדי ליהנות מהשירות. תוכל לקבל את הפקסים בכל מקום בו יש לך גישה לתיבת האימייל שלך.
איך אקבל את הפקס לאימייל שלי?
הפקסים המתקבלים בשירות מועברים לתיבת האימייל כקובץ TIFF או PDF, לבחירתך.
כאשר תקבל פקס חדש, תתקבל הודעה חדשה בתוכנת הדואר האלקטרוני שלך שנושאה
"Fax Message" או
"Fax from..." ואליה מצורף קובץ הפקס.
לצפיה בתוכן הפקס, פתח את הקובץ אשר צורף להודעה.
קיבלתי הודעת פקס חדשה אך אין באפשרותי לפתוח את הקובץ הנלווה. איך ניתן לפתוח את הקובץ?
קבצי פקס בפורמט
TIFF ניתנים לפתיחה באמצעות תוכנת "
Document Imaging" המסופקת עם חבילת Microsoft Office, או באמצעות
"
Windows Picture and Fax Viewer" המסופקת עם מערכת ההפעלה. בנוסף, ניתן לצפות בפקס בכל תוכנה גרפית התומכת בקריאת קבצי TIFF, כגון Photoshop, ACDsee וכדו'.
קבצי פקס בפורמט
PDF ניתנים לפתיחה באמצעות תוכנת "
Adobe Reader" הניתנת להורדה חינם מ
כאן.
שלחו לי פקס של מספר עמודים, אבל אני רואה רק עמוד אחד בקובץ ה-TIFF. איפה שאר העמודים?
קובץ TIFF יכול להכיל מספר עמודים. בדוק בתוכנה איתה אתה צופה בפקס כיצד ניתן לעבור לעמודים הבאים. בדרך כלל תראה לחצנים בצורה של חיצים המאפשרים מעבר בין דפי הפקס.
האם קבלת פקס מחייבת בתשלום נוסף כלשהו, מעבר לתשלום החודשי?
לא. ניתן לקבל פקסים ללא הגבלה וללא כל תשלום נוסף.
איך אפשר לשנות את כתובת האימייל אליה נשלחים הפקסים, והאם זה כרוך בתשלום כלשהו?
תוכל לשנות את כתובת האימייל בכל עת, ללא כל תשלום נוסף.
לעדכון כתובת האימייל, יש להיכנס לאתר השירות עם מספר הסלקום שלך, ולבחור בתפריט "הגדרות". עדכון הכתובת ייכנס לתוקף באופן מיידי.
איך מקבלים פקס מחו"ל?
בחיוג מחו"ל, יש לחייג את קידומת המדינה 972, ואת מספר הפקס.
לדוגמה, אם מספר הפקס הוא
153-54-1234567 יש לחייג מחו"ל את המספר
972-153-54-1234567.
שליחת פקס מחו"ל הינה באחריות המפעיל מחו"ל ותתאפשר רק במידה והמפעיל בחו"ל מכיר
את הקידומת 972153.
שלחו לי פקס, אך לא קיבלתי אימייל חדש. מה לעשות?
תחילה כנס לאתר השירות ובדוק שאכן התקבל עבורך פקס - בבחירת תפריט "פקסים שהתקבלו".
אם לא מופיע פקס חדש, צור קשר עם שולח הפקס וודא שהוא אכן שלח את הפקס ושלא טעה בחיוג המספר.
אם אתה רואה רישום של הפקס באתר, בדוק:
1. שלא טעית בהקלדת כתובת האימייל שלך בשירות ותקן אותה במידת הצורך (מתפריט "הגדרות").
2. שתיבת האימייל שלך לא מלאה, ואם כן, מחק הודעות ישנות בתיבת הדואר שלך.
3. שההודעה לא מופיעה בתיקיית ה-Junk Mail שלך, ואם כן, סמן אותה כ-Safe.
4. שההודעה לא נחסמה ע"י מנגנון אנטי-ספאם בתוכנת הדואר שלך.
בכל מקרה של ספק, צור קשר עם
מוקד התמיכה לבירור הסיבה לאי קבלת הפקס.
האם יש דרך לשחזר פקס שמחקתי בטעות?
פקסים לא נשמרים בשירות מטעמי פרטיות.
מיד עם שליחת ההודעה לתיבת האימייל שלך, הפקס נמחק מהמערכת ואין כל דרך לשחזר אותו.
כיצד מתנתקים מהשירות?
לביטול הרישום לשירות, כנס לאתר השירות, בחר בתפריט "הגדרות" ולחץ על הקישור לניתוק השירות. לחלופין, ניתן להתנתק מהשירות בשיחה עם שירות הלקוחות
*123.
האם השירות מאפשר בנוסף לקבלת פקסים גם שליחה של פקס?
באפשרותך לשלוח פקס למספרי פקס בישראל מאתר השירות. עלות שליחת פקס מהאתר 0.50 ש"ח כולל מע"מ לכל דף פקס שנשלח. מידע והסבר נוסף בעמוד "שליחת פקס" באתר.
יש לי שאלה אחרת בנוגע לשירות, למי ניתן לפנות?
באפשרותך לפנות לשירות הלקוחות
*123 בכל שאלה או בעיה.